Płyta główna Gigabyte GA-P55A-UD3 z dziwną usterką

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 20:15:19 MET DST

mam na oku tą oto płytę [
http://aukcja.interia.pl/ga-p55a-ud3-rev-1-0-uzywana-na-gwarancji-i1779207772.html
], może wszystko byłoby dobrze gdyby nie to co właściciel tej płyty
napisał [ Jeszcze jedna informacja, juz raz ta płytę sprzedałem ale
gościu stwierdził ze płyta uruchamia się na dwa razy (płytę kupił razem
z procesorem) U mnie takie zjawiska nie występowały.Dla świętego spokoju
zwróciłem mu kasę, Więc żeby nie było nieporozumień nie przyjmuje takich
reklamacji ] , czy mogę podejrzewać że ten pan sprzedaje tą płytę jako
uszkodzoną ??, bo jeśli tak, to nie ma sensu rozmyślać nad nią. za
pomoc, dzięki.