Re: Po co nam dvd?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 15:45:51 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 13:55:39 +0100, kamil napisał(a):

> A choćby po to, że między przejrzeniem poczty a pograniem mam jeszcze
> kolację albo z dzieciakiem na lody idę i nie widzę powodu, dla którego
> nie wyłączyć/uśpić peceta na te dwie godziny.

Czyli mamy dwa starty dysku w ciągu jednego popołudnia. Choć coś mi się tak
wydaje, że na poparcie swojej teorii wymyślisz, że wychodząc - za
przeproszeniem - do kibelka na siusiu od razu usypiasz kompa. I tak raz na
15 minut.

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]