Re: softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 00:17:11 MET DST

Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:46:38 +0200, Andy Niwi艅ski napisa艂(a):

> "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> schrieb im
> Newsbeitrag news:1j5anxrdig308$.16cmn90wm5yam$.dlg@40tude.net...

> Przepraszam, czy "dyskutuj膮c" z Animk膮 mia艂em wnika膰 w 802.11g/n ?

Masz nie ple艣膰 bzdur, niezale偶nie czy pr贸bujesz akurat dyskutowa膰 z Animk膮
czy z lod贸wk膮. W szczeg贸lno艣ci masz nie przeinacza膰 na w艂asne potrzeby
tego, o co w艂a艣ciwie pyta艂 pytaj膮cy.

> Przecie偶
> "Animka ma tak膮 mysz do kt贸rej 偶adnej podk艂adki nie potrzeba. Taka kt贸ra
> dzia艂a jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego ko艅ca pokoju
> mo偶na ni膮 sterowa膰 na ekranie."

Jest to akurat dla tego co napisa艂em zupe艂nie nieistotne.

> I ja mam w takie szczeg贸艂y wchodzi膰? N-ka mo偶e u偶ywa膰 5GHz, G za艣 nie.
> Niekiedy trzeba 艂opatologicznie...

Tak, masz w takie szczeg贸艂y wchodzi膰. Czytaj膮 to, tak si臋 sk艂ada, nie tylko
Animki i sprz臋t gospodarstwa domowego.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Krocz naprz贸d, m臋偶ny 艣wiat艂o艣ci synu