Re: softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500

Autor: Andy Niwiński <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 23:10:44 MET DST

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:j2udgc$q4l$1@node2.news.atman.pl...

> Ty widocznie jesteÅ› durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
> zewnętrzny z Wifi po co?

Ty wiesz co? Ty nie jestęs durnota, ty jesteś ciężko pierdolnięta. W
pierwszym swoim "oświeconym" poście napisałaś, że mu karta WiFi niepotrzebna
jak ma router, teraz twierdzisz, że Router niepotrzebny jak ma kartę WiFi.
Czaisz jeszcze coś? Czy te różowe tableteczki, co je bierzesz nie maja
jakiejś ulotki, na której informują, że sie je bierze jedną dziennie, a nie
garściami?

Kochana kretynko, WiFi to jest łączność bezprzewodowa, a żeby zaistniała to
musimy mieć dwie "stacje" które tak właśnie bezprzewodowo będą ze sobą
komunikowały. Np. Router, który bezprzewodowo rozprowadza Internet do
komputerów. A te właśnie komputery muszą byc wyposażone w "kartę" WiFi. I
obojętnie czy ta "karta" będzie w postaci USB, czy też faktycznie wbudowanej
w komputer karty - bez niej żaden router się z kompem nie połączy. Więc i
router i karta są niezbędne. A reasumując, to kolega watkotwórca nie wymagał
od Ciebie takich informacji. Jemu chodziło o to, czy da się "softwarowo"
zmienić w jego kompie odbiór z 2,4 GHz na 5GHz. Ale nie wymagaj, żebym Ci i
to jeszcze tłumaczył. Tym bardziej, że podejrzewam, że z tobą to jak z tymi
perłami i świniami.