Re: Jaka mysz i jaka podkładka do myszy?

Autor: Andy Niwiński <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 23:00:06 MET DST

"dorato" <b8721613@klzlk.com> schrieb im Newsbeitrag
news:4e52485b$0$2491$65785112@news.neostrada.pl...
> Jaką mysz kupić laserową czy optyczną? Jakie parametry się liczą?
Bierz myszkę laserową, większa precyzja scanowania, lepiej "czyta" różne
podłoża.
Dobrze wybrać myszke z przełączalnym dpi. Do różnych zastosowań możesz sobie
dobrać odpowiednią "predkość" kursora. Polecam porządna mysz, koniecznie z
kablem - brak problemów z zakłóceniami, brakiem baterii etc. Problem z
plączącym się kablem? Looknij to:
http://www.youtube.com/watch?v=3jVN-l7hT80&feature=related
http://www.amazon.de/PC-Raptor-Gaming-MouseBungee-V2-Black/dp/B000MM6ND4

 Podkładkę kupuj z tych cienkich. Ja np. używam StellsSeries:
http://www.twenga.pl/dir-Informatyka,Klawiatura-Mysz-i-Tablet,Podkladka-pod-mysz-7578

Cieniutka niepoźlizgowa guma pokryta materiałem. Nie masz żadnych kantów
przeszkadzających nadgarstkowi. Zapomnij wszelkie gówna z jakimiś żelowymi
"podstawkami" pod nadgarstek.