Re: Monitor 27" z 2560xcos tam

Autor: Muchozol <mucho_at_zol.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 22:50:16 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:j2uf3l$rn3$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2011-08-22 22:36, Muchozol pisze:
> Przecież czcionki, nawet ikony możesz sobie powiększyć (na stałe) nie
> zmieniając rozdzielczości monitora.
> W XP to było we właściwościach:EKRAN. W Win 7 to w personalizacji.

Wiem, niestety zmiana czcionki w systemie nie powoduje zmiany czcionki na
stronach www. Poza tym interfejs wielu programów przygotowany jest do
standardowej wielkości, więc czasem podpisy kontrolek się ucinają z braku
miejsca. Raczej słabe to rozwiązanie, poza tym nie lubię powiększonych
czcionek tylko odpowiedniej wielkości litery na ekranie bez powiększanie.
22" z 1680x1050 było dobre. Niestety nie ma za bardzo gdzie zobaczyć na
żywca monitora 27 z 2560.

Pozdrawiam,
Muchozol