Monitor 27" z 2560xcos tam

Autor: Muchozol <mucho_at_zol.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 22:36:15 MET DST

Witam,

Rok temu zmienilem monitor 22" z 1680x1050 na monitor Full HD 22". Problem w
tym, ze 22 cale to dla mnie zdecydowanie za mało jeśli chodzi o Full HD.
Ciezko cokolwiek czytac, literki malutkie, a w pzegladarce non stop
powiekszanie stron.

 Teraz myślę o większym monitorze, ale nie wiem czy zdecydować się na FullHD
czy 2560x cos tam. Ma ktos doswiadczenie z tymi wyzszymi rozdzielczosciami -
obawiam sie, ze moze byc to o wiele za wysoka rozdzielczosc jak na tak maly
monitor, ale moze sie myle i nie jest to dyskomfort w uzytkowaniu?

Pozdrawiam,
Muchozol