Re: softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500

Autor: Andy Niwiński <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 21:38:33 MET DST

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:j2uaon$n55$1@node2.news.atman.pl...

> O tak wyeliminowałeś wszystkie kobiety. Teraz tutaj wszyscy panowie są do
> twojej dyspozycji. Tak trzymaj!

Mamy równouprawnienie, czy nie? Ja tam nie wiem co się kryje pod nickiem
Animka, Ikselka czy Stokrotka (kolega zapomniał jeszcze o osobniku zwanym
Antenka). Zwyczajowo na żeńskie nicki się odpowiada jak do panienki.
Ale za to wiem, że za w/w osobonickami kryją się osobniki wyjątkowo tępe,
ale za to o potężnym ego...