Re: Po co nam dvd?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 14:59:26 MET DST

Dnia 2011-08-22, o godz. 13:28:18
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> A ja znam takich co mają serwer i szafę routerów za kanapą, tylko co
> to ma do przeciętnego użytkownika komputera?

O ile domowy użytkownik o ile nie backupuje internetu to wyłącza
komputer to w firmie już jest różnie. Pani Czesia która pracuje 8
godzin na państwowym tak robi. Ale wielu użytkowników którzy pracują
"na swoim" ma wiele komputerów włączonych non-stop z różnych powodów.
ot chociażby żeby pracować czasami zdalnie gdy potrzeba. Albo na
komputerze pracuje system sprzedaży do którego inne komputery muszą
mieć dostęp - np. w restauracjach czy kafejkach to norma. Albo np. w
nocy jest robiony backup danych. Np. moja stacja robocza jest włączona
non-stop bo podstawowym rodzajem pracy jest praca na zdalnym desktopie
dzięki czemu zachowuję spójność danych które tak byłyby rozrzucone po
wielu miejscach a ja nie potrzebuję licencji na dodatkowe kopie
oprogramowania którym się posługuje. A serwery mam na antresoli a nie
za kanapą :-P

Zdrówko