softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500

Autor: Great Conrholio <great_cornholio_at_onet.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 09:24:19 MET DST

Witam

Dokupiłem ostatnio do swojegu Routera liksys W200g (router switch
WRT160n). Mogę teraz mieć sieć WIFI w standardzie N.
Niestety mój laptop DELL VOSTRO obsługuje tylko standard G. I zastanawiam
się nad kpunem karty UBS (zew) lub wymiany karty wewnętrznej wifi laptopa.
Mój firmowy informatyk powiedział że czasamy jest możliwość softwarowego
podniesienia standardu z G do N bez wymiany sprzętu.
Czy komuś udało się to zrobić w laptopie DELL VOSTRO?
Ewentualnie czy można dokupić do DELL kartę WIFI wewnętrzną N czy to się
opłaca wogóle czy lepiej zewn. USB?
Co myślicie o karcie miniaturce EDIMAX?

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/