Re: Po co nam dvd?

Autor: Yarroll <yarroll999_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Aug 2011 - 15:12:54 MET DST

No właśnie... ile wytrzymają te płytki?
Ja u siebie nie zauważyłem jakiegoś masowego nieodczytu.
Mam nawet CD-ki sprzed 15 lat, kiedyś dołączone do magazynów komputerowych.
Co prawda rzadko (prawie wogóle nie) odpalam, ale wszystkie mam
ponumerowane, ubrane w koszulki ;-)) i stoją sobie grzecznie w pudle.
Właściwie trudno mi sobie przypomnieć żebym czegoś nie odpalił, a jeśli już
to nowsze - takie które z założenia nie miały być archiwami - i nosiłem je
poza dom.
Pozdrawiam, Yarroll