Re: Po co nam dvd?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 19 Aug 2011 - 09:32:35 MET DST

> A właśnie, może zapytam inaczej:
> czy znacie jakiś dysk co wytrzyma 15 lat?
> (zakładając że się go podłączy raz na miesiąc).

Jesli to w czyms pomoze, to moj WD Caviar 850 MB ma sie swietnie ;)

> Patrzę na malutki dysk. A potem na moje pudło z DVD-kami
> (a nawet jeszcze z CD) i ręce opadają.

Kup DWA, jeden trzymaj poza domem.
Poza niespodziewanym padem wykluczysz takze
powodz/zalanie/pozar/kradziez.

Serio.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Dlugoterminowy backup to generalnie ciekawy temat.
Zmienaja sie formaty danych, zmieniaja sie czytniki nosnikow...