Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Fri 19 Aug 2011 - 08:22:50 MET DST

> Y tam, takie stwierdzenia jak "nikt", "zawsze" itede obarczone są
> sporym ryzykiem, zwyczajowo opisywanym jako "nisko przelatujący
> kwantyfikator", a raczej szkody nim wyrządzone ;)
ale ma pewne podstawy - papier jest tak cienki, że nie nadaje się do
prezentacji.

> Po prawdzie, owe potocznie określane "dwa zera w cenie" mogą
> tego i owego zniechęcić, do tego (pewnie z poprzedniego powodu)
wiadomo że poruszamy się w segmencie amatorskim, więc te dwa zera więcej
wykluczają takie urządzenia z dyskusji

> ...i zapadła cisza... (co mnie nie dziwi, z tego samego powodu,
> dla którego nie mam jeszcze "lasera" z modulacją napięcia ;))
amatorska kalibracja laserówki i atramentówki chyba nie różni się jakoś
specjalnie, ja na allegro kupiłem w aukcji za złotówkę, ostatnio
najtaniej widziałem około 25zł czyli kwota raczej niewielka
Marx