Re: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Aug 2011 - 02:01:05 MET DST

Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

> Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że
> ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)
>
> Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

Widzisz - mnie się wydaje, że ja jeszcze dystans zachowuję. Inną kwestią
jest już to, że z porad w Usenecie uzyskiwanych naprawdę sporo się
nauczyłem. I obecnie rewelacje z postów Animki - w ramach mojej wiedzy -
staram się prostować. Po to, by ktoś mniej zorientowany nie przejechał się
na Jej - pożal się boże - poradach.

[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]
[ tych, którzy jej nie posiadają.                    (George Bernard Shaw) ]