Re: Netbook i DVD i rzutnik

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 19 Aug 2011 - 01:42:34 MET DST

On Thu, 18 Aug 2011, Dysiek wrote:

> Napisane jest takze, ze nie obsluguje dwoch monitorow,
> tzn nie da sie podlaczyc rzutnika?
> To po co w takim razie jest wyjscie RGB w netbooku?

  Drivery kart graficznych, przynajmniej co poniektórych, mogą ustawić
kartę tak że wyjścia obsługują *osobne* obrazy, które później system
operacyjny może obsługiwać sobie jako "dwa monitory", bądź też
*jeden* obraz, wysyłany na oba wyjścia.
  Podejrzewam że w rachubę wchodzi ta druga wersja.
  Ale pewnej złośliwości, polegającej na tym że wbudowane/dostarczone
drivery będą obcięte do funkcjonalności "obraz *albo* na LCD
w netbooku *albo* na zewnętrznym wyjściu" wykluczyć nie mogę,
a nie sprawdzałem w takich modelach.

pzdr, Gotfryd