Re: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 22:55:51 MET DST

On Thu, 18 Aug 2011 22:39:33 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

>Ja wolałbym żeby moje dzieci nie stosowały się do rad Animki.
>Dlatego trzeba prostować jej wypowiedzi żeby nikt nie ucierpiał.

twoje dzieci juz nawet za pare lat, nie beda mialy takich problemow, a
juz prawie na pewno nie beda uzywac usenetu.
ale jak chcesz poprawiac swiat, to przeciez zabronic nie zamierzam.
gorzej jak dzieci (twoje czy innych) zobacza jakimim sposobami tatus
dbal o ich bezpieczenstwo i jakiego slownictwa uzywal. <rs>