Re: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 22:27:52 MET DST

On Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski
<rafalweb@lukawski.pl> wrote:

>Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że
>ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)
>
>Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

mialem sie nie odzywac, ale zaciekawilo mnie w czym lezy w ogole
problem, ktory spowodowal taka lawine postow. to nie jest generalnie
odpowiedz na twoj konkretnie post, ale raczej ogolnie.

uzytkownik Animka, jest na tej grupie nie od dzis i kazdy juz sie
chyba przyzwyczail jakiej wartosci merytorycznej posty generuje. czy
zamiast sie frustrowac jego postami, tym bardziej obrazac, nie lepiej
wrzucic do KF, tym bardziej jesli sie nie potrafii panowac nad
emocjami, ktore zmuszaja do puszczania rantow, w nadziei poprawy
swiata.
nie szkoda czasu na taka dyskusje? przeciez takich Animek/ow bedzie
coraz wiecej, a nie coraz mniej. <rs>