Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Eka <E_at_ka.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 17:27:46 MET DST

Przyłączę się do tematu.

Jaką najtańszą, ale sensowną, drukarkę atramentową byście polecili?
Chodzi mi o to żeby możliwie tania była zarówno drukarka jak i
zamienniki oryginalnych tuszy, ale z wyłączeniem zabawy z napełnianiem
we własnym zakresie.

Warunek - możliwość ładowania papieru także lub wyłącznie z przodu.

Muszę coś pilnie kupić. Nie chcę inwestować dużej kasy.

Oczywiście nie ma mowy o drukowaniu zdjęć. Ma służyć do bardzo
prostych zastosowań. Wykorzystywana będzie średnio intensywnie.

Pozdrawiam
Eka

P.S. Przepraszam za wysłanie tylu newsów. Wypadek przy pracy. :-)