Re: Gdzie znaleźć kabel eSata + power z USB

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 21:25:03 MET DST

Piotr Rezmer pisze:
> Kabel z jednej strony zakończony jest wtykiem eSATA i wtykiem USB, z
> drugiej zaś strony wtykiem eSATA i wtykiem zasilającym. Kabel był na
> wyposażeniu obudowy.

A może mój notebook (Tecra S11-11H) ma zintegrowane gniazdo eSATA/USB.
Specyfikacja na stronie Toshiby mówi:

1 (z lewej strony) × Port eSATA/USB 2.0 z funkcją USB Sleep-and-Charge

z kolei wikipedia podpowiada eSATA/USB = eSATAp

http://en.wikipedia.org/wiki/ESATAp

czyli mógłbym też szukać kabla eSATAp, zakończonego z drugiej strony 2
wtyczkami: eSATA + jack DC 5V. Sama obudowa chyba nie wspiera Power over
eSATA (Cooler Master Craft 250).

--
pozdrawiam
Piotr