Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 11:32:15 MET DST

Użytkownik "Mat" <M@..com> napisał w wiadomości
news:4e4b086e$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
> W sprawie używania bądź nie tuszów lub tonerów
> oryginalnych dodam, że moja niechęć do zamienników
> wynika z panującej opinii, że mogą one zepsuć
> drukarkę.

A ja wywaliłem drukarkę HP do kosza, bo z racji żadkiego drukowania
pozasychały tusze oryginalne, na których wydrukowałem może z 50 kartek, a
nowo otwarte na dzień dobry były pozasychane (tak z połowa dysz nie
drukowała - na 1000% to oryginały HP a nie podróby były). Komplet tych
oryginałów w sklepie to ponad 4 stówki - HP45 i HP78.

I w ten oto sposób pozbyłem się już na zawsze atramentów. Pozostał LaserJet
6P do większego drukowania rachunków itp
oraz zakupiłem Xeroxa 6125N - laserek, który nie zaschnie, zamienniki już
spokojnie są dostępne, a ruskie nawet chipa rozpracowali i sam sobie mogę
zaprogramować. Jakość fotek bardzo ładna jak na laser.
Jak naprawdę mało drukujesz, zastanowił bym się nad np. Samsungiem CLP-320N
(lub bez N jak nie chcesz sieci).

Pozdro

--
Irokez