PC przestal dzialac...

Autor: DonAndress <andrzej.hull_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 18:33:50 MET DST

Witam.

Po wczorajszej burzy w Krakowie komputer przestal dzialac...

Wydawalo mi sie, ze zdazylem go na czas wylaczyc z zasilania oraz
odpiac wszystkie kable, ale moze jednak nie zdazylem. Chociaz to
dziwne, bo dokladnie tak samo mam podpietego drugiego kompa pod te
same urzadzenia i ta sama linia zasilania i jemu nic nie jest mimo, ze
odlaczalem go w drugiej kolejnosci.

No ale do rzeczy. Po wcisnieciu przycisku power zapala sie zielona
dioda i nic wiecej. Nie startuja wiatraki, nic nie slychac, nic sie
nie kreci, procesor sie nie grzeje, nie jest podawany sygnal na
monitor. Wyciagnalem baterie na 5min i nic.

Czy ktos bylby uprzejmy podpowiedziec, co moglo sie stac i jak to
naprawic?

Pozdrawiam,
  DonAndress