Re: Oceńcie sprzęt - warto?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 09:59:47 MET DST

Jeszce uwaga nie za FUT ;-)

Dnia 2011-08-15, o godz. 22:12:14
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Więc pewnie używają go nielegalnie, bo o ile dobrze pamiętam
> zapisy licencji po zakończeniu studiów na systemie z MSDN AA
> nie wolno nic instalować i aktualizować -- może tylko dotrwać
> do momentu zakupu wersji komercyjnej.

MSDN AA pozwala używać zainstalowanego systemu ale do zastosowań
niekomercyjnych. Nie pozwala też po skończeniu studiów/pracy na uczelni
instalować i aktualizować programów - przy czym około 2 lata temu gdy
pytałem MS o precyzyjna wykładnię to dostałem na infolinii odpowiedź że
nie możliwa jest reinstalacja zainstalowanego systemu czy przejście do
nowszej wersji (np. XP>>Vista>>Win7 czy server 2003>>2008) natomiast
można pobierać łatki do zainstalowanego softu via mechanizm
Microsoft/Windows Update i jest to legalne.

Zdrówko