Re: [Nie]nagrywanie p³yt.

Autor: PK <pinusToUsun_at_epf.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 09:38:45 MET DST

W dniu 2011-08-16 08:01, dorato pisze:
> A ja wogóle nie moge nagraæ p³yty. Niby nagrywa ale nie moze zamkn±c
> p³yty. Tzn to zakanczanie p³yty/sesji konczy siê b³êdem.

Z czasem plyty nagrywaly sie pod warunkiem zmniejszenia predkosci
nagrywania, pozniej nagrywalo juz tylko na tych njlepszych jakosciowo,
na koniec przy zamykaniu plyty wyrzucalo bledy i zawieszalo naped (komputer)
Wywnioskowalem, ze cos nie tak z komunikacja miedzy napedem a plyta.
Po wmianie plyty na ten sam model jak reka odjal.
Elektronika tez sie starzeje.