Re: zestaw stacjonarny

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 18:40:04 MET DST

Dnia 07-08-2011 o 17:35 Ireneusz Brycki napisał na pl.comp.pecet:

Nie wiem czy nie jest za późno, ale nie mogłem odpisać bo wyjechałem
na urlop. Nie miałem tam niestety dostępu do sieci.

> Myślisz, że lepiej kupić i5 w trybie 3,3 czy może np. i7 ale niższy
> zegar - co w tych moich wymaganiach będzie lepsze?

Myślę, że i5 jest wystarczający.

> Myślałem przez chwilę o tym (mam dwa dyski zewnętrzne po 250gb i
> generalnie w zupełności mi to wystarcza) żeby w komputerze zainstalować
> A-Data S599 64GB SSD, 2.5", TRIM, SATA 280MB/s, 270MB/s (z uwagi na
> gigantyczną prędkość)

To jest dobre rozwiązanie. SSD na system i "zwykły" na dane. Co do
konkretnego modelu SSD - koledzy dużo pisali o tym na grupie.

a pamięci dać DDR3 4GB 2000MHz A-DATA Gaming
> (2x2GB, DualDDR, CL9) (są szybsze i czy ja to odczuję?).

Nie odczujesz szybkości. A to z tego względu, że kontrolery wspierają
pamięci do 1333 MHz, ponad to, to już jest overclocking.
Lepiej zainstalować np 8GB. Jeżeli ktoś otwiera dużo zakładek-jak znalazł.

> Karta graficzna idealna - przede wszystkim cicha, nie wiem tylko czy są
> dwa wyjścia na dwa monitory w tym jeden HDMI.

Karta posiada 2 wyjścia DVI (w tym jeden Dual Link) wyjście HDMI i
Display Port. Tutaj specyfikacja:
http://pl.msi.com/product/vga/R6850-Cyclone-1GD5-Power-Edition-OC.html

> A obudowa:

Oczywiście można "szarpnąć się" na lepszą obudowę (takie jak z Twoich
linków). Trudno powiedzieć która lepsza. Pewnie ta droższa :) Ja podałem
przykład takiej przyzwoitej, bardzo przyjaznej i chyba najtańszej, ze
wszystkimi bajerami. Ja uważam, że dwie i pół stówy na obudowę to i tak
jest dużo. No ale jak ktoś chce mieć idealną ciszę....

--
WiesłaW
Opera Mail