Re: [Nie]nagrywanie p³yt.

Autor: _THX <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 16:26:53 MET DST

Samer markowe!!
(przejêzyczy³em siê, nie vivitar lecz Verbatim CD-R, to samo p³ytki Sony -
najgorsze jak dla mnie - i TDK itp.).
Najlepiej sprawowa³ siê u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?) i niemarkowe
w³a¶nie.
Ale syndrom, ¿e zawarto¶æ na p³ycie by³o widaæ nie bezpo¶rednio po zapisie,
lecz dopiero po kilkunastu-kilkudziesiêciu minutach istnieje od lat.

Nie wiem, czy to kwestia no¶ników, czy nagrywarek, czy czytników (skoro jeden
napêd czyta, a inny nie), czy oprogramowania i do nagrywania i do odczytu.
Czy np. do p³ytek CD lepiej stosowaæ CD-only ni¿ CD-DVD (combo b±d¼ multi).
THX

----
--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/