Re: Seagate skraca gwarancję na dyski do 2 lat.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 12 Aug 2011 - 16:29:16 MET DST

"kamil" j23c9r$a4q$1@inews.gazeta.pl

> Ależ tłumaczy, misiu kolorowy.

A liczyłeś kolory? Może jedynie dwukolorowy, czyli monochromatyczny? ;)
Jeden uzna, że monochromatyczny to jednokolorowy, inny uzna, że
dwukolorowy, to wielokolorowy. :) Najrozsądniej zaś uczyni ten,
który zrezygnuje z takiej ,,rozmowy''. :)

> Bezstratna kompresja + więcej szczegółów/szumu = większy plik.
>
> I nie, nie dotyczy ona JPGa zintegrowanego z CR2. Przeczytaj do końca, albo przestań się kompromitowac.

Parafrazując:

   Przestań się kompromitować -- monokolorowy nie może oznaczać
   dwukolorowego (na przykład czarno-białego) bo dwukolorowy to
   już wielokolorowy!! Monokolorowy to jednokolorowy!!!

Na pewnym etapie można mieć takie właśnie odkrywcze ;) spostrzeżenia,
jak i te, które dość często pojawiają się, gdy komuś się nudzi -- czarny
to biały, ale ciemny, można powiedzieć, że czarny to inaczej ciemnobiały. ;)
(a biały to czarny, ale o dużej jaskrawości)

W jakimś sensie i pisanie jest kompresją myśli. ;)
Ale o ileż prościej to nazwać zapisywaniem myśli, zamiast kompresją. :)

-=-

Zrób zdjęcia z zamkniętym deklem na różnych czułościach i przekonasz się,
że choć obraz jest monotonny, ;) jest całkiem duży, podczas gdy niestratna
kompresja może zapisać ciąg miliona liter a właśnie tak, jak ja przed chwilą
zapisałem.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'