Re: Oceńcie sprzęt - warto?

Autor: divek <divek_USUN_TO_Z_ADRESU__at_op.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 20:29:55 MET DST

W dniu 2011-08-14 19:38, Dylon pisze:

> No powiedzmy że "może być za tę cenę"...

Co jest nie tak z ceną tego zestawu? Zbyt tanio?

> Ale skoro to ma być komp do gier to Os musi być ze stajni Microsoft, co
> określa nam jednoznacznie, że będzie to Windows 7 (pewnie najtańszy Home
> Premium).
> W cenach komputronika, Home Premium 64bit to 369 zł brutto. Coś mi tej
> pozycji brakuje w liście... Pretendujesz do miana złodzieja?
> Czy nie lepiej (przy sztywnym budżecie) wziąść ciut gorszy np. procesor i
> mieć czyste sumienie?

OEM-owy MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1 PL w Proline można kupić za
329zł od ręki. Nie jest to produkt, za który trzeba mocno przepłacać,
ani też jakiś specjalnie wyszukany, których Komputronik ma niewątpliwie
więcej w swojej ofercie.
Może zwyczajnie zapomniał o OS, co się zdarza notorycznie. Można
przecież wziąĆ i dokupić go sobie po złożeniu zestawu. Po co od razu
takie podejrzenia...

--
Pozdrowienia,
divek