Re: Oceńcie sprzęt - warto?

Autor: divek <divek_USUN_TO_Z_ADRESU__at_op.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 19:56:54 MET DST

W dniu 2011-08-14 18:23, tmark pisze:

> Ale netykieta się nie zmieniła. Taki OT jak wytykanie komuś błędów w
> pisowni świadczy właściwie o tym, że nie ma się nic do powiedzenia. O
> kulturze nie wspominając.

Ja z kolei uważam, że mój post był jak najbardziej na temat wątku.
Zadałem w nim pytania oczekując argumentów. Uwaga nt pisowni była
postscriptum... Andrzej ma rację. Gdzie jest kultura piszącego, który
potrafi ściągnąć i zainstalować Thunderbirda, ale już dodatku w postaci
słownika poprawnej polszczyzny nie, bo... no właśnie bo co..? tutaj
sobie odpisz co chcesz...
Z mojej strony EOT, bo temat niebezpiecznie zjeżdża z torowiska, co
stało się niemalże tradycją dla tej grupy w co drugim jej wątku nad czym
ubolewam.

--
Pozdrowienia,
divek