Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 19:14:40 MET DST

On 2011-08-14 19:11, Rafał Łukawski wrote:

> Sprzedawca zobowiazany jest ustawowo do dania gwarancji konsumenckiej:
> - 2 lata
> Dla firm:
> 1 rok
>
> Nawet jezeli tego nie napisze - paragon/faktura pozwala Ci skutecznie
> się tego domagać. Oczywiście jeżeli kupujesz w tzw. komisach, gdzie
> połowa to lewizna, to nie dziw się, że spuszczą Cie na drzewo. Dyktafon,
> donos do US i taki złodziejaszek sobie pofrunie ... aż do następnej
> działalności przestępczej.

W przypadku sprzedazy konsumenckiej sprzedawca, punkt wydawan (neo
shopki itp) moga mowic cokolwiek. ONI MUSZĄ Ci dać gwarancje. jeżeli
tego nie robią, to po prostu łamią prawo, a ty możesz dochodzić swoich
racji. Na 100% przegrają. Oczywiście. Gdy kupie coś za 5 zł, dam sobie
spokój, ale gdy za 105, nie widzę powodu by złodziejaszki mnie olewały.