Re: szybki pendrive z maksymalnie miniaturową płytką?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 12 Aug 2011 - 10:37:21 MET DST

> Zerknij na coÅ› takiego:
> http://www.dealextreme.com/p/super-mini-usb-2-0-tf-card-reader-80053
> To wystaje niewiele. nawet z normalnego gniazda. 1,70$ nie majÄ…tek by
> potestować z jakąs kartą mikroSD
Wezmę i przetestuję, dzięki. Tylko nikt nic tam nie recenzuje o
prędkości tego ustrojstwa, choć wiadomo że karta też może ograniczać,
ale sprawdzÄ™ z class10...

> A jak to netbook czy laptok to nie masz tam portu na kartę SD? Może w
> tym kierunku spróbuj - bez lutowania nic wystawać nie będzie.
Oczywiście że mam czytnik SDhc, ale on jest "na zewnątrz" i tak ma
zostać, bo się przydaje (np na kartę z aparatu itp). To ma być
dodatkowe, wbudowane w środku=wewnątrz, bez zmiany zewnętrznej
funkcjonalności netbooka, zwłaszcza że mam w środku jeszce 2 wolne porty
usb (elektrycznie, oczywiście nie gniazdka pełnowymiarowe).