Re: szybki pendrive z maksymalnie miniaturową płytką?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 22:56:11 MET DST

W dniu 2011-08-11 22:11, BartekK pisze:
> Niestety - akurat peny które moge ogołocić (bo są bez sensu w swojej
> obecnej formie) - ocz ATV 4GB - sÄ… dramatycznie wolne, 1-2MB/s zapis,
> odczyt 4-5MB/s, dopiero przy duuużych plikach ciągłych osiąga 10-12MB/s.
> ChcÄ™ szybciej!
Ja tam mogę powiedzieć o penach tyle, że używam, używałem powiedzmy
kilkunastu sztuk. Różnych. Najszybszym i jednocześnie jednym z
najmniejszych bo wystaje poniżej 1cm z obudowy to pen o nazwie Quimonda.
Niestety dla mnie ma tylko 4GB. Ale jak inne "szybkie" transfery majÄ… po
10-16MB/s to ten mały drań ma 25-30. Rewelacja. Jak kupuje nowego pena
to pierwszą rzeczą jaką robię to porównuje jak szybko kopiuje:) Jeszcze
żaden go nie pobił.