On 2011-08-11 12:26, Dawid wrote:
> W dniu 2011-08-11 12:07, Rafał Łukawski pisze:
>
>> bzdura, uzytkownik ma prawo sprawdzic kompatybilnosc sprzetu tak jakby
>> to robil w sklepie. Opakowanie elektrostatyczne nie ma charakteru
>> ozdobnego. Niezaleznie od tego zawsze mozna sie upewnic przed zakupem,
>> aby uniknac pozniejszych przepychanek.
>>
>> Ja przyjmuje zwroty bez problemu /chyba, ze ktos porysowal dysk,
>> pracowal na nim pare dni (smart), wtedy albo odmowa zwrotu albo
>> uzganiamy warunki zwrotu, bo towar jest juz 'zmieniony'/
>>
>>
>
> A co robisz z takim dyskiem po przejściach, np.kilka razy zwróconym?
To sytuacja stricte teoretyczna i nigdy sie nie zdarzyla.
Jak napisalem, jezeli klient zwraca dysk po 'tescie kompatybilnosci' (co
zazwyczaj polega na podlaczeniu sprzetu), sprzedawca dzialajacy zgodnie
z przepisami prawa jest zobowiazany go przyjac, aczkolwiek kazdy taki
dysk weryfikuje, jezeli widac, ze ktos na nim pracowal przez tydzien -
sorry winetou - cena dysku spada i nie zwracam pelnej gotowki. Nowy
klient dostaje po okazyjnej cenie towar z informacja 'po testach'
zazwyczaj z pelna gwarancja.
-- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/Received on Thu Aug 11 16:20:03 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 11 Aug 2011 - 16:51:01 MET DST