Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 16:14:25 MET DST

On 2011-08-11 12:26, Dawid wrote:

> A co robisz z takim dyskiem po przejściach, np.kilka razy zwróconym?

To sytuacja stricte teoretyczna i nigdy sie nie zdarzyla.

Jak napisalem, jezeli klient zwraca dysk po 'tescie kompatybilnosci' (co
zazwyczaj polega na podlaczeniu sprzetu), sprzedawca dzialajacy zgodnie
z przepisami prawa jest zobowiazany go przyjac, aczkolwiek kazdy taki
dysk weryfikuje, jezeli widac, ze ktos na nim pracowal przez tydzien -
sorry winetou - cena dysku spada i nie zwracam pelnej gotowki. Nowy
klient dostaje po okazyjnej cenie towar z informacja 'po testach'
zazwyczaj z pelna gwarancja.