Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 12:07:18 MET DST

On 2011-08-11 10:03, VSS wrote:
> W wiadomości:j1va2b$jm0$1@news.onet.pl,
> Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> nastukał:

> jak nie będzie rozpakowany. jak dysk wyciągnie z tego elektrostatycznego
> worka to szanse na odbiór przez sprzedawce jest bliski zeru.

bzdura, uzytkownik ma prawo sprawdzic kompatybilnosc sprzetu tak jakby
to robil w sklepie. Opakowanie elektrostatyczne nie ma charakteru
ozdobnego. Niezaleznie od tego zawsze mozna sie upewnic przed zakupem,
aby uniknac pozniejszych przepychanek.

Ja przyjmuje zwroty bez problemu /chyba, ze ktos porysowal dysk,
pracowal na nim pare dni (smart), wtedy albo odmowa zwrotu albo
uzganiamy warunki zwrotu, bo towar jest juz 'zmieniony'/