Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 00:41:24 MET DST

Dnia Wed, 10 Aug 2011 23:00:19 +0200, Norbert napisał(a):

> Kupilem laptopa samsung rf710
> Wbudowany dysk 640gb i miejsce na drugi.
> Infolinia raz wie raz nie , ogolnie wyszlo na to ze oni testowali
> wlozenie dysku max 500gb. A czy dysk powiedzmy 1TB bedzie dzialal nie
> potrafia odpowiedziec. Gwarantuja do 500GB SATA2 7200.
> Ja chce do komputerka załadowac 1TB SATA2 5400.
> Podpowiedzcie dlaczego mialoby to ewentualnie nie dzialac bo juz sam nie
> wiem co myslec.
> Wiekszosc sprzedawcow nie zgodzi sie przeciez by dysk wlozyc do kompa i
> dopiero jak odpali poprawnie za niego zaplacic... a nie chce utknac z
> [...]

Odpytaj w pierwszej kolejności, jakiej maksymalnie wysokości może być ten
dodatkowy napęd. Może się okazać, że 1TB dysku i tak nie zmieścisz (w chwili
obecnej), bo ma 12, a nie 9,5mm wysokości.

[ Saying things doesn't make them true.                                    ]
[                                                           ("House M.D.") ]