Re: Netbook czy laptop

Autor: CeZ__134 <Da__FreaK_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 12:55:04 MET DST

> Jaki miałeś układ graficzny?

Byla to nVidia..
Rozmawialem jakis czas pozniej z konsultantem Della * nie mialem gwary (NBD)
to niby pozniej plyte do tych modeli poprawili. Byc moze wymieniali ja juz w
pozniejszych gwarach. W kazdym bardz razie jak dell sie kapnal ze wala sie
plyty z nVidia to przedluzali gware o kolejne 2 lata . Poszukaj w necie,
bylo tego pelno .

pozdrawiam