Re: Netbook czy laptop

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 18:41:44 MET DST

Dnia Sat, 06 Aug 2011 17:37:41 +0200, Czesławek napisał(a):

> Witam,
> Chciałbym sobie kupić sobie jakąś małą maszynkę na której mógłbym
> przeglądać www, e-mail i czasami poczytać coś w pdf lub napisać w doc.
> Chciałbym aby ta maszynka miała matowy ekran 12'.
> Analizując dostępny sprzęt na rynku mam możliwość nabyć nowego netbooka
> do ok 1100zł z procesorami nvidia, amd geode i intel atom lub starszego
> laptopa pokroju dell d420, d430 do ok 700zł.
>
> Co Wy byście wybrali i dlaczego?

Też się nad tym zastanawiałem. Kupiłem Della D630 za 1100 PLN. Mam w środku
Core 2 Duo, 2 GB pamięci, matową matrycę. Jedyne co zrobiłem, to wymieniłem
dysk na pojemniejszy. Na bakterii mi tyle, co netbook nie podziała, ale to
dla mnie mniej ważne było. Ważniejsza jest dla mnie wydajność tego sprzętu.
Innymi słowy - wejdę np. na Facebooka i procek nie dostanie zadyszki. O
odtwarzaniu filmów (szczególnie w HD) nie wspomnę. :D

[ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia.              ]
[ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować.         (JoeMonster.org) ]