Re: dwa monitory.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 16:09:45 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek Babcia Dobosz"
>Wynalazek stary jak świat. Ja w okolicach DOS-a 3.30 korzystałem z
>zestawu Hercules+monitor bursztyn i VGA+monitor mono plus Turbo Pascal
>7.0 bodajże.

Owszem. Zestaw taki przydawał się zwłaszcza do debugowania programów
graficznych. Ale tutaj akurat obsługa dwu monitorów (IIRC, drugi musiał
być Hercules; zgadza się?) była robiona przez sam program, a nie przez
OS. Nie dałeś rady puścić DOS-a jako takiego na dwu monitorach i mieć
np. każdego panelu NC na innym ekranie.

--
| http://epsilon.eu.org/ |