Re: odczytanie klucza z winxp

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 13:03:29 MET DST

"januszek" napisał:\

> Licencja wymaga przyklejenia nalepki pod rygorem niewaznosci.

Zdziwiłem się niesłychanie bardzo - tak, że aż zajrzałem do EULA.
I co my tu widziem, prosze wycieczki?

"... posiadanie licencji i autentyczność kopii
OPROGRAMOWANIA określa oryginalna etykieta
Certyfikatu Autentyczności "Dowód Licencji". Aby etykieta
była ważna, musi być przymocowana do KOMPUTERA lub
występować na opakowaniu OPROGRAMOWANIA. Jeśli
Licencjobiorca otrzymał etykietę oddzielnie, jest ona
nieważna. Aby udowodnić posiadanie licencji na używanie
OPROGRAMOWANIA, Licencjobiorca powinien zachować
etykietÄ™ na KOMPUTERZE lub opakowaniu."

Chyba zwrot "lub czasopisma" ...tfu, "lub opakowaniu" wyczerpuje to temat
owego rzekomego "rygoru nieważności".
Jeśli jednak są jeszcze jakieś wątpliwości, to właściwą grupą do ich
wałkowania nie jest z pewnością pl.comp.pecet.

FUT pl.comp.os.ms-windows.xp

JoteR