Re: odczytanie klucza z winxp

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 08:29:04 MET DST

mz pisze:

> dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest
> zniszczona, i numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeĹźeli moĹźna
> stwierdzić że jest to naklejka licencji windows.

Jak jest w praktyce (do tej pory takiej przyjemności nie miałem)?
Jak "smutni panowie" potraktują maszynę która jest sterowana komputerem.
Jedna nawet ten komputer ma umieszczony wewnątrz obudowy i nikt tam poza
serwisem nie zaglądał. Win2000, maszyna kupiona używana, na fakturze
jedna pozycja, brak jakichkolwiek nośników naklejek.

PS. Niestety nie miałem wpływu na zakup ani nie byłem obecny przy
instalacji. Teraz pracuję na piratach?