Re: Jaki UPS doradzacie [OT]?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Fri 05 Aug 2011 - 23:22:55 MET DST

Przemysław Ryk pisze:

> Czyli wychodziłoby, że przy okazji ściągnięcie w dół "jasności" obcina Ci
> możliwą do wyświetlenia paletę barw.

Pewnie tak jest. Jak używałem oprogramowania do kalibrowania ustawień
obraz był jasny, bardzo męczący dla sposobu w jaki korzystam z monitora
(czyli obróbka tektstu - kodu źródłowego). Jeśli zależy mi na oglądaniu
grafiki, mogę włączyć wcześniej wykalibrowany profil.
Głównym powodem dla jakiego zdecydowałem się na PVA są kąty. Przy dużych
przekątnych ekranu nie da się uniknąć patrzenia na ekran pod kątem. A
inwersja kolorów pod kątem w TN mnie dobija ;)

--
pozdrawiam
Piotr