Re: Problem na styku dysku i mobo

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 05 Aug 2011 - 21:24:12 MET DST

"Jacek Maciejewski" napisał:

> Muszę w kompie z płytą GA-K8VT800 wymienić dysk.

W pierwszej kolejności do wymiany jest raczej płyta. Na jakąś z normalnym
chipsetem. To, że przy okazji wymienisz też procesor, wyjdzie tylko na
zdrowie temu komputru. Pakowanie współczesnego sprzętu do konstrukcji
opartej na VIA&AMD daje w rezultacie Trabanta z silnikiem Polo. Komfort
użytkowania podobny, za to obciach dużo większy.

> Poprzednio był samsung 80G ze zworką ograniczającą transfer do 1,5G.

Czyli ten Trabant jechał w dodatku z zaciągniętym hamulcem.

> Podłączam Seagate STX-3510 250G i BIOS go nie wykrywa.
> Dysk nie ma tej zworki (nawiasem mówiąc to jest
> mniejsza niż zwykle zworka i nawet takiej nie mam pod ręką)

Weź szczypce i wygnij te styki, aż się zetkną. W razie czego kapnij kroplę
cyny.

JoteR