W dniu 2011-08-05 14:34, Hades pisze:
> Nie bardzo rozumiem to: "nabardziej zniechęcające warunki reklamacji
> dysków". Wydaje sie ze procedura byla wyjatowo prosta. Uzyskanie
> RMA, zapakowanie i wysylka do serwisu. Czasem dysk z wymiany byl
> spowrotem w ciagu tygodnia. Co w tym niechajacego?
> AM
Pewnie chodzilo mu o to, ze jak dysk ma widoczne uszkodzenie mechaniczne
to nie naprawiaja/wymieniaja w ramach gwarancji.
Co nie zmienia faktu, ze trzeba bedzie trzymac paragon zakupu, o co
wczesniej nie trzeba bylo sie martwic. Wystrczyl numer seryjny. Teraz od
daty produkcji do zakupu moze minac 6 miesiecy, ktore zrobi roznice.
Kiedy Seagate kupil dzial HDD Samsunga to juz nie ma alternatywy. Do WD
jestem zrazony, bo swojego czasu padalo mi 100% dyskow (4szt) i nerwow
ile stracilem to lepiej nie mowic. Jak na razie na 8 HDD od Seagate'a
padlo "tylko" 3.
-- Pozdrawiam SalataReceived on Fri Aug 5 15:15:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 05 Aug 2011 - 15:51:00 MET DST