odczytanie klucza z winxp

Autor: jagon <j4ggy_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2011 - 22:01:56 MET DST

Witam.

Jak w temacie, ale bez uruchomionego systemu.
Mam hdd na którym padł system - za czorta nie daje sie reanimowac nawet na
chwilke. Mam oryginalna plytke (+fakturke do niej), firma skladajaca kompa
dala naklejke na obudowe z kluczem. Userka po jakims czasie, jako ze
naklejka zaczela sie odklejac, zdrapala ja (nieestetyczny wyglad itp - jak
to kobieta:> ). Czy jedynym sposobem na odzyskanie klucza jest telefon do
Micro$oftu czy tez da sie jakos go wygrzebac (w miare prosty sposob)?
Znacie jakis programik do wygrzebania z rejestru klucza ?

Pozdrawiam

Jagon