Re: Jaki UPS doradzacie?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2011 - 20:40:50 MET DST

Uzytkownik "atm" <_@vp.pl> napisal w wiadomosci
news:j1e7ns$bbu$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Kontakt z UPSami urwal mi sie kilka lat temu. Pamietam, ze kiedys
> popularny i dosc drogi zarazem byl APC. Co polecilibyscie obecnie?

Nie podales najwazniejszego: jaki masz zasilacz?
Jezeli z aktywnym PFC to moga byc problemy z niektórymi (wiekszoscia) UPSów,
które nie maja w przyblizeniu przebiegu sinusoidalnego na wyjsciu przy pracy
z akumulatora. UPS bez sinusa wylaczy sie po przejsciu na prace awaryjna,
chyba, ze ma duzo wieksza moc niz moc pobieranych podzespolów.