Re: Zatrzymywanie dysku - zalecane czy nie?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 19:27:55 MET DST

Rafał Łukawski in news:j1bqhj$v2v$1@news.onet.pl
[.......]
> Co za pomysł by żarówke porównywać do sprzętu komputerowego lub
> jakiegokolwiek innego,

skrot myslowy.

> PC może pobierać np. od 80 do 400-500W w zalezności od tego co robi..

nie interesuje mnie komp. gdy cos robi, zje prądu ile zje :)
interesuje mnie koszt/zuzycie pradu, gdy _nic_ nie robi, ale tez nie jest
ani
uspiony, ani zahibernowany i zapewne wiesz, jak oszacowac to zuzycie bez
kupowania przystawek/detektorow/przejsciowek, a kierujac sie jedynie suchą
specyfikacją, czy jakimis tam danymi tech. i podpowiesz nam wszystkim :)