Re: Jakich dysków się wystrzegać?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 09:03:14 MET DST

W dniu 02.08.2011 01:30, Maciek pisze:

> No tak, tylko Samsung to w tej chwili, przynajmniej jeśli chodzi o
> dyski, marka zanikająca, więc wolałbym się w niego nie pakować.

ze wszystkich dysków jakie miałem i widziałem, od początku lat 90
siatych, najbardziej psujace to segaty - mimo ze to wiodąca marka.
Samsungów używam od momentu kiedy pół TB a było nowością ( w sklepach,
nie na targach) i 2 takie oraz 2szt 1TB i nic złego im sie nie dzieje.
dawno po gwarancji wszystkie.
ToMasz