Re: BIOS i nieudane flashowanie

Autor: geos <geos_at_nowhere.invalid>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 10:49:17 MET DST

Heraklit wrote:
> Pierwszy raz się mi to zdarzyło - flashowanie biosu zakończyło się
> porażką. Uruchomienie kompa kończy się na pierwszej stronie biosu czyli
> nazwa biosu, procesora i podpiętych napędów. Później jest komunikat o
> błędzie w biosie i poleceniu naciśnięcia F1 kontynuuj lub DEL wejdź do
> biosu. Niestety cokolwiek nacisnę kończy się na czarnym ekranie.
> Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
> M2N-E)?

miałem kiedyś sytuację z identycznymi objawami ale z inną płytą.
pozwierałem styki odpowiedzialne za czyszczenie pamięci CMOS, poczekałem
trochę, wyciągnąłem baterię, włożyłem, znów pozwierałem, uruchomiłem,
poustawiałem na nowo parametry w biosie, i jak ręką odjął, działa do
dziś. jeśli więc wspomniane symptomy przekładają się na podobny problem
to możesz przynajmniej spróbować.

geos