Re: Prośba o ocenę zestawu AMD

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Jul 2011 - 16:00:42 MET DST

Dnia Sat, 30 Jul 2011 09:45:28 +0200, divek napisał(a):

(ciach…)

> Eee, bez przesady. To są bardzo dobre pamięci, ale do odpowiedniej
> platformy...

Szczerze mówiąc, to przy jakichkolwiek próbach podkręcania z pamięciami
Kingstone'a zawsze miałem problemy. Ot przykładowo - platforma na DFI
LanParty na P35, moduły Kingstone'a DDR2-1066 - za jasnego gołąbka nie chcą
działać na 1066 MHz. No nie ma mowy. Te same moduły na DFI LanParty na P45
działają w tej chwili na 1042 MHz, ale cokolwiek powyżej 1066 MHz kończy się
niestabilnością.

> No ja dałem coś około 220zł w znanym sklepie/sieci we Wrocławiu :)
> Szkoda jednak, że nikt mi nie zwrócił uwagi, że coś robię nie tak, a
> kupowałem całą platformę. Doświadczony w branży handlowiec powinien to
> wychwycić i przynajmniej zapytać czy wiem co robię :)

Doświadczony handlowiec wciśnie Ci to, na czym ma największy zysk. Sztuką
jest tak Cię skołować, abyś był zajedwabiście umysłowo zadowolony z
podsuniętej opcji. :D

> Wiadomo, obowiązku takiego nie ma, ale siedzi tam nie tylko po to żeby
> faktury wystawiać. Jest jeszcze coś takiego jak doradztwo, które powinien
> robić z automatu :)

Nie za to mu płacą.

[ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta   ]
[ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia.           (JoeMonster.org) ]