Re: TV i jednocześnie monitor

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 18:53:30 MET DST

W dniu 2011-03-10 11:57, Budzik pisze:
> Witam
> Planuje zakup TV, który chciałbym jednocześnie uzywać jako monitor
> komputerowy.
> Wybór to LCD.
>
> I teraz mam problem, bo chciałbym miec jak najwiekszy Tv (dosc duży pokój)
> a jednoczesnie wygodnie pracować na nim jako na monitorze z ogległości +-
> metra.
>
> Wybór padł na 32 cale, ale zastanawiam się czy istnieje mozliwosc, aby w
> trbie pracy PC korzystać tylko z czesci monitora.
> Dzieki temu Tv ogladałbym np. na 42 calach a w trybie monitor obszar
> [...]

Jak poczekasz na Ultra HD to tak.
Na razie 32cale już szczególnie 42cale mają za duża plamkę do pracy z
niedużej odległości.
Natomiast ja np. używam Monitora Samsung P2770HD 27cali i daje rade
bardziej, a nawet bardo jako monitor, a nieco mniej jako telewizor ale
wyścigi formuły I na Polsat HD DVB-T czy filmy HD daje radę z bliska
oglądać. Z daleka jest może ciut przy mały.

miab