Re: słuchawki USB oraz karta w systemie.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 18:09:24 MET DST

> [...]
> systemie. No działa to dobrze gdy słuchawki są domyślną kartą dzwiekową w
> systemie.
> Natomiast gdy domyślną kartą w systemie jest audigy regulacja na
> słuchawkach działa dla domyślnej karty dźwiekowej. Co jakby siłą zeczy nie
> bardzo mi odpowiada bo wolałbym aby działało to tylko dla słuchawek USB.
> Większy problem jest w tym iż nie bardzo da sie sterować głośnością
> słuchawek USB w ogóle - ona w takim wypadku ustawiona na średni poziom
> który czasami przy rozmowach jest niewsytarczający (suwaczek w skajpie jest

W tym modelu przyciski 'glosnosci' działają pośrednio jako klawiatura
(urządzenie HID) i na poziomie urządzeń USB widzianych z systemu raczej
nie mają nic wspólnego ze słuchawkami i mikrofonem.

> Wie może ktoś jak sobie z takim faktem poradzić?

W tej chwili nic do głowy mi nie przychodzi, zapytaj na grupie związanej
z systemem operacyjnym, którego używasz.